Epson Stylus Office BX525WD

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Epson Stylus Office BX525WD op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

MaikeZ 19-04-2012
Geschreven voor: Epson Stylus Office BX525WD

De kleuren van het printen zijn mooi. Printer zelf is ook licht qua gewicht. Maar ooooooooooh zo langzaam. Ook het weer opnieuw zoeken van de WLAN moet je zo vaak opnieuw proberen. Ik heb geen ervaringen prive gezien met kleurenprinters van deze prijsklasse. Als er snellere printers zijn met dezelfde kleur, dan zou ik de volgende keer voor de andere printer gaan.

KJoost 04-02-2012
Geschreven voor: Epson Stylus Office BX525WD

Ik heb wel de type BX535WD, pracht van een printer voor de prijs van 99 euro, zelf foto's op gewoon papier is mooi scherp. Installatie is heel simpel.
Deze heeft alleen een netwerk en telefoon aansluiting, ook Wifi. Men kan alles via de printer, scannen kopieeren en foto's uitprinten, maar ook natuurlijk vanaf de computer zelf faxen versturen. Zelfs de prijs van de inkt patronen zijn acceptabel van prijs. Daar was het mij ook om te doen.

fastfolkert 09-11-2011
Geschreven voor: Epson Stylus Office BX525WD

Mijn Canon MP520 geen stuk ( defekte printkop) en deze Epson leek een goede vervanger.
Installatie een fluitje van een cent: WiFi via de wizard op de printer werkte meteen toen ik de wep-key had ingevuld; geen PC nodig gehad. Op de PC's in ons thuisnetwerk daarna de software installeren en klaar! De manual niet nodig gehad gelukkig, want die is vrij onhandig ingedeeld.
Alleen even nodig gehad om de cartridges en papier te laden.
Mechanisch is deze Epson wel wat minder dan de Canon, maar hee, wat wil je voor nog geen 7 tientjes!
Voordeel van deze BX versie tov. de SX is dat hier standaard de grotere cartridges ("hertjes") worden meegeleverd. Doe uw voordeel ermee!

Maurice1980 16-01-2012

waar heb je deze printer gekocht voor 7 tientjes dan? Zie dat er nu maar 1 verkoper is voor 12 tientjes :(

Bij voorbaat dank !

Janprint 20-02-2012

U schreef dat de Epson mechanisch minder is dan de Canon MP520. Waaruit blijkt dat?

Av07 11-02-2012

heb hetzelfde: ook printkop kapot van Canon MP520. Wil wellicht ook Epson aanschaffen en lees dat je hem mechanisch wat minder vindt dan de Canon? Moet zeggen nooit problemen gehad met Canon en lekker goedkoop cartridges bij alten vullen, maar kan bij Epson ook heb ik begrepen. Aan te raden overstap?
bvd, Av

willemtevreden 02-11-2011
Geschreven voor: Epson Stylus Office BX525WD

Wat een machine, goed hoor !! Matig in gebruik van cartridges. Goedkoop in gebruik. De installatie van het apparaat is echt kinderwerk. Wifi werkt feilloos. Het is een top ding. Ik print geen foto's. Althans nog niet gedaan. Vind ik onnodig. Maar het apparaat is lekker snel en het ziet allemaal zo logisch uit. Degelijk ook. Ik heb ervaringen met Canon en HP, maar Epson is voor mij de overtuigende winnaar. Als je een zeer goede betaalbare en ook in het gebruik een goedkope all in 1 printer wil. Koop deze. Nee, ik heb geen aandelen bij Epson. Ik ben gewoon enthousiast en gun iedereen zo'n prettig apparaat.

Uspen 12-10-2011
Geschreven voor: Epson Stylus Office BX525WD

Reden van aanschaf was prijs en Wifi / vaste internetverbinding. Installatie fluitje van een cent. Geïnstalleerd op windows 7 PC en via netwerk verbonden met Imac. Alles werkt naar behoren. Maakt niet teveel lawaai, zit degelijk in elkaar en oogt prima. Kan nog niets aangeven over duurzaamheid en verbruik cartridges. Tot nu toe zeer tevreden.

Mieksje 14-09-2011
Geschreven voor: Epson Stylus Office BX525WD

Voor 66 euro een heel mooie printer met scanner. afdrukken mooi, aansluiten op WiFi via usbaansluiting ging zeer eenvoudig en werkte in een keer. Afdrukken in concept-kwaliteit betekent een iets korreliger letter, maar nog wel even zwart (i.t.t. mijn Canon, die dan lichtgrijs afdrukt, en daardoor soms minder leesbaar is). Afdrukken op goede kwaliteit: heel mooi, diepe kleuren, echt Epson. Afdrukken gaat snel. Ben benieuwd over de duurzaamheid. Overigens kosten cartridges ca. 9 euro (eigen merk) tot 12 euro (epson) per cartridge, dus je zou zowat een nieuwe printer kopen als de cartridges op zijn, maar dat is standaard voor de printerbranche. Ik heb nog niet gescand, maar alle software zit erbij en dit kan ook via het netwerk. Voor een WiFi printer met scanner die ook nog op USB en ethernet kan worden aangesloten een belachelijk lage prijs. En dan zijn de afdrukken ook nog goed.

petmirfin 14-01-2012

Hoi Mieksje,

Hoe doe je dat ...die 66 euro, volgens Kieskeurig begin je bij 112 euro?